Bloggtorka…!

Det har varit bloggtorka här nu i ett par dagar och dessutom har jag haft mycket plugg men nu så är jag äntligen tillbaka, jag förstår ju att ni saknat mig;) Slocknade ganska tidigt igår efter att ha skottat ner all jävla snö från min balkongen och sedan vaknade jag halv fyra inatt och kunde inte sova mer. Men och andra sidan har jag ju hunnit packa och så inatt, perfekt! Om ett par timma åker jag ju mot mitt älskade Borås, I LÖVE IT!

Inatt hann jag dessutom ta igen en massa missade glamourama avsnitt, I JUST LÖVE IT! Jag vet att många jämför Glamourama med The Hils men tro mig Glamourama är mycket bättre än the Hils. Hatar verkligen The Hils!

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0