Alla dessa elakheter…!

Lova mig att ni inte blir ledsna nu, men ska jag vara helt ärlig så har jag sluta läsa era elaka kommentarer för lääänge sedan. Därför har jag verken lagt till ”svar på tal” som ny kategori eller ens skrivit några svar på tal överhuvudtaget, men samtidigt så får ni faktiskt ha i baktanke att jag tröttnar jävligt fort vilket jag också informerat om tidigare.

Nåväl, fick iaf nyligen syn på alla era elaka kommentarer och kände att jag faktiskt också måste få försvara mig lite. Så håll utkik ”Svar på tal” kommer snart…!

Älskar er /
             /MissDynamite


                         

Hmm, varför är dom så elaka mot mig? Fattar dom inte att jag blir ledsen och att jag gråter mig till sömns om nätterna...;) *HAHAHA* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0