Kommer ni ihåg...?

Var ju en sväng till GBG och shoppade för någon dag sedan och dessvärre blev jag ju besviken då jag typ inte hittade någonting i dom tomma butikerna. Men som jag i tidigare inlägg nämnde så fyndade jag ju liiiite iaf...

Älskar er /
             /MissDynamite



Fynade sexiga under kläder till halva priset... Dom mörklila var dyrast och gick på 279kr medan dom ljusa var billigast och gick alltså på 149kr...



Fyndade inne på Zara endast 79kr, men bilden gör den inte rättvis då toppen ser bra mycket bättre ut på mig än på galjen...



Ytterligare ett fynd från Zara, endast 79kr...



Toppen är ju supersexig... tycker ni inte ockaå det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0