Jag är en periodare...!

Förut var jag helt klart en renrasig partypingla men nu på senare tid har jag mer och mer gått över och blivit en periodare som mer än gärna slappar i soffan framför program som Hollywoodfruarna. Som nu ikväll tex var det ju bestämmt att jag och gänget skulle till Gbg och Göteborgskallaset men dessvärre hade jag ingen lust. Sitter hellre framför mina favorit tv program och tar igen allt jag missat under säsongen som gått. Snart ska jag dessutom iväg och sola för andra gången idag;)

Men först måste jag bara lägga till att jag nu (efter att ha sett Svenska Hollywoodfruar) har full förståelse för varför mörkhyade kallar sig för svenska, (Svenska negrer, haha), jag menar va fan dom är ju lika svenska som Päjvi eller hur fan finnarna nu än må stava det, haha.

Älskar er /
             /MissDynamite



Hey, jag är typ svenska trotts min påtagligt udda hudförg eller som i Päjvis fall kraftiga finnska brytning och nej jag är inte det minnsta sinnesförvirrad, HOST! Föresten vem har sagt att man måste vara svensk för att få vara med i SVENSKA Hollywoodfruarna?


Kommentarer
Postat av: emelie

blogg torka el fullt upp i skolan??

2010-09-01 @ 17:03:31
URL: http://emelieba.bloggplatsen.se
Postat av: simone

sköna tjejer där :D

2010-09-22 @ 19:08:39
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0