Dåliga nyheter...!

Inte för mig men för er. Det är nämligen så att jag troligtvis kommer att sluta blogga helt om det nu inte råkar vara så att jag hittar något annat ställe som är bättre än blogg.se att blogga på. Tycker att blogg.se är så oerhört tråkig sajt så hela bloggen kommer att tas bort innom en viss tid. Annars har jag nyss vaknat upp med funderingen - Vad ska jag göra idag eller rättare sagt vad ska jag börja med? Imorgon kväll är det tänkt att jag och Marco ska bege oss hem till mig dvs Kristinehamn. Alltså saker måste packas, GPS:en måste fixas, jag måste fixa iordning mig (för jag tänker inte åka hur som hälst) + att jag måste förbereda mig psykiskt för en körning på tre timmar, Madde måste meddelas osv osv... Låter kanska inte som värsta grejen men det är det tro mig, dessutom måste jag ju planera vad det är vi ska göra i K-hamn. Funderar på att dra iväg till Örebro en sväng med men har inte riktigt koll på stället om man säger så. Men vi får väll se:)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0