Vart va det nu vi slutade i fredags?

Sisst jag skrev var ju i fredags och då skulle jag ju till Göteborg. Den egentliga anledningen till att jag åkte till Göteborg var ju den att jag hade tid hos min kirurg på ArtClinic. Dock blev besöket instält då dom ringde från kliniken precis i samma stund som jag kom fram. Men det fanns ju inte mycket annat att göra, väntade tills affärerna öppnade tog en sväng om där och sen hem igen. På NK smink blev jag tippsad om att prova rengöring från ett japanskt märke som jag aldrig hört talas om men som tydligen ska vara väldigt bra. Shiseido heter märket som jag fick lite prover på och som jag tänkt testa redan ikväll eller kanske redan nu...

Älskar er /
           /MissDynamite




Ska tydligen vara väldigt bra... Någon som provat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0