TRÖTTER...

Så vet inte riktigt vart jag ska börja men denna helgen har ingenting blivit som planerat. Men det gör inte så mycket, (förutom inbrottet hos min granne, det var som sagt jävligt onödigt vem det än var). Trött som fan är jag iaf, var och fikade med Rana innan jag tog bussen ut till Madde igår. Tog mig hela 40min att ta mig ut dit, men det var det värt. Visst var jag redigt sleten även igår men det var skönt att bara softa och ta det lungt. Ohh ni ska bara veta vad Madde är snäll. Igår gjorde hon kladdkaka för att hon vet hur mycket jag älskar kladdkaka. Åhh, den var så mumma. Tror faktiskt tom att jag ska fråga om receptet och kanske försöka mig på att göra en hemma också. Sedan åt vi även taco som jag typ inte ätig hemma sen förra året. Är ju så himmla tråkigt att göra iårdning och äta själv... BLÄÄÄ

Nåväl pizza går väll bra, men den gör jag ju inte iårdning själv även om jag går och köper den själv. Sedan äter jag ju upp den själv också och det är det jag just precis har gjort. Va länge sen jag åt pizza, och snart blire poppcorn till någon film om det går någon bra ikväll.

Bilder, har jag dock inga att visa upp verken från gårdagen eller dagen idag och detta trotts att jag fick agera fotograf en bra stund innan idag. Bilderna är nämligen till Maddes blogg så ta er en titt där för all del;)

Älskar er /
           /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0