Trevlig runda på stan annars...

Annars hade jag och Madde en väldigt snabb och/men trevlig runda på stan igår. Vi tog en Lunch och sen gick vi i lite affärer. Själv hann jag inte shoppa alls mycket under den korta tiden medan Madde shoppade loss som bara den. Nåväl fick min brunkräm iaf och det var väll den som var absolut viktigast eftersom att min gammla tog slut helt igår kväll.

Men ni ska bara veta vilka komplikationer det var innan jag köpte brunkrämen, hela tre prover fick jag med mig. Jag gick tillbaka två gånger för att slutligen köpa den plomberad ifall det skulle vara fel och jag skulle behöva lämna tillbaka den... Hahah snacka om komplikationer...

Älskar er/
          / MissDynamite



Lunch på stan med Madde:)



Mina tre prover och brunktämen som jag köpte... 455kr



Äta bör amn annars dör man...



Fast så mycket mat var det inte, mest bara massa onyttigt...



Sedan köpte jag även ett glasögonfodral på Lindex också... Halva priset ca 30kr


Kommentarer
Postat av: sara

hahah va sa vi om massa godis och coca cola?! :P

2009-09-19 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0