Tänk vad knas...

Att en praktisk sak kan vara snygg och praktisk samtidigt, det där begriper jag mig inte på. Här är iaf en väldigt snygg och praktisk läslampa som jag hittade när jag slösurfade innan. Tror den skulle passa perfekt i min lilla sovalkov i det lilla hörnet precis till höger om fönstret. Ja eftersom att jag inte har någonting i sovalkoven förutom min säng och inget mer vore det kanske trevligt att få in nått mer och framför allt få in ljus. Annars går det ju inte att visstas där på kvällarna för att det är så himmla mörkt. Nåja praktiskt och snyggt var det ja;) En vit skulle jag nog vilja ha...hihi

Älskar er /
           /MissDynamite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0