Tänk vad grejer det kan hända på bara en timma;)

Åhh, jag är så glad ni anar inte. Fick ett sms när jag satt på lektionen, ditt paket har kommit. Så det bar direkt av till OKQ8 efter lektionen där ett paket från Nelly väntade på mig:)

Åhh tänkte jag, vad spännande?



Men vad är det i?

Tro mig jag visste verkligen inte vad som var i. Jag har sagt det förr och jag säger det igen... Att shoppa på nätterna är rent av farligt... 

MEN...



... Visst var dom fina?

OCH...

Inte var dom här så pjåkiga dom heller... va?




I Löve it;) 100 spänn/st på Nelly.se, fynd ju...

Älskar er /
           /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: ja ellerhur! Läckra skor du fyndade där :)

2009-09-17 @ 16:02:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0