Tågresa...

Har nyss kommit på tåget och svetten bara rinner av mig, jag har feber. Egentligen vill jag bara hem, ligga i sängen och drömma mig bort. Men icke sa Nicke, istället ska jag sitta på tåget i flera timmar innan jag är framme i Borås strags innan nio. Där kommer pappa och möter mig, men innan dess så har jag ett ex antal tåg och bussbyten. Är det inte underbart det här?... NOT

Men vad har jag för val egentligen? Att antigen sitta hemma i K-hamn eller hemma hos päronen, oavsett vad så måste jag ju till Gbg på fredag och det blir en lika lång resa oavsett hur jag gör. Fan jag har så ont i huvudet, jag kan inte tänka klart... Nåväl hoppas ni mår bra iaf

Älskar er /
           /MissDynamite
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0