Snart gått en vecka...

Men det är väll knappast någon som klandrar mig, ni vet ju hur jag är...hehe

Nåväl det jag försöker komma fram till är att jag nu ska visa upp förra veckans fynd. Det är en verktygsförvarings väska som man har om man tex gör smycken. Men personligen tyckte jag bättre om att ha smink i den eftersom att smink är nått jag alltid har framme och en nessisär är väll kanske inte den roligaste förvarings sättet. Köpte den på Panduro för 99kr - Ett riktigt fynd ju;) Så passa på om den finns kvar.

Älskar er /
           /MissDynamite



Så här ser den ut:)
(Kanske inte så snygg till min röda soffa som är i bakgrunden men nu blev det som det blev när jag skulle ta kortet)



Och så här ser den ut innuti, snygg och smidig förvaring... Kan det bli så mycket bättre?


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: ;) Vilken söt bag! :D

2009-09-17 @ 23:57:52
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0