Nu så...

Kommer antagligen inte kunna sova på hela natten då jag faktisk vakande nyligen. Men och andra sidan så gör det inte så mycket, har nämligen hunnit med en sväng till biblan där jag lånade boken som ska vara utläst till nästa fredag. Med andra ord kommer jag sitta upp ganska länge och läsa. Samtidigt måste jag ha i baktanke att jag måste upp tidigt imorgon då jag har tid på ArtClinic redan klockan tio på morgonen. För er som inte vet vad ArtClinic är så kan jag tala om för er att det är kliniken där jag gjorde min plastikpoeration förra året i Mars. Ett år har nu alltså gått och jag har fortfarande problem med både andning och sår. Sedan kan det ju också bero på att jag för tillfället är så pass sjuk, men för att vara på den säkra siden bör det kollas upp ändå. 

Så imorgon åker jag och pärlan in till stan, sen tar jag tåget till gbg. Föresten nu är Pärlan helt frisk, och jag tre tusen fattigare men det käns skönt ändå. Vad har ni haft för er idag?

Älskar er /
           /MissDynamite
 


Kommentarer
Postat av: D

vart ute på kina resturangen å käkat...hahah å tänkte på dig när jag inte orkade äta mer..haha men jag vågade inte göra som du med serveterna..haha:)

2009-09-03 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0