MissDynamite;)

Av någon okänd anledning vaknade jag långt innan klockan ringde idag, men det gör inget för nu hinner jag ju blogga på morgonen. Har ju haft planer på att göra det förr och tom startat datorn men inte hunnit. Har världens klädångest idag då jag verkligen inte vet vad jag ska ha på mig. Sen inte nog med det så börjar jag bli trött nu, tror jag får ta mig en PowerKing snart och må bra. Nåväl här kommer bilderna från gårdagens lilla tripp till Karlstad.

Älskar er /
           /MissDynamite



Nu åker vi!!!



Semlan tar ett bloss på vägen;)



Sedan blev det hambörgare på MAX...



Dom andra;)


Kommentarer
Postat av: D

du äter på max? hahhaha visste inte de..trodde att de va bara kina som gällde:)

2009-09-08 @ 10:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0