Mellanlandning;)

För en liten stund sedan mellanlanda jag här i Hallsberg, låter inte så stort men tågstationen är faktiskt riktigt stor. Så stor att jag höll på att gå vilse och jag trodde tom att jag skulle missa tåget även fastän att det är 40min väntetid här. Jag höll med andra ord på att gå vilse. Men nu så har jag hittat spår två och sitter alltså och väntar på tåget, (hoppas bara att det verkligen är spår två som X2000 kommer in på). För ska jag vara ärlig är jag lite osäker. Nu ska jag in i kiosken här bredvig och köpa mig en cola så jag har nått att dricka på tåget, kanske borde köpa nått och käka med för jag har inte käkat på hela dagen. Nåja vi får se vad det blir, hörs snart.

Älskar er /
           /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Therese Lindström

Hehe! Var det rätt tåg sen? Har varit i Hallsberg :) det är rätt stort där :p

2009-09-02 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0