Fan vad svårt det ska vara...

Men efter många om och men fick jag en tid på vårdcentralen. Tänk att man ska behöva bråka med personelan där för att få komma fram till en jävla läkare, det e ju helt sjukt ju. Och sen ställer dom sig frågan varför folk självmedicinerar. Är inte svaret på den frågan ganska självklar? Tänk att vuxna människor ska tvingas ha överförmyndare, precis som att vi inte skulle klara oss själva utan statens pekfinger. Ett jävla socsamhälle är vad det är, att dra alla över en och samma kam är målet som vi inte är särskilt långt ifrån. Ohh, jag blir så förbannad över socarnas "-Alla ska med" och likgiltigt skitsnack. Vadå alla ska med, vart ska ni?

Ja, för jag ska inte med någonstan...
Se mig som den enskild individ jag är, med mina 21år behöver jag ingen ölverförmyndare. Men tack för omtanken, låt mig va fri!!! 

Frihet det är allt, har jag inget frihet är jag riktigt fattig...

Nåja, klockan tio fick jag tid iaf så jag ska vell göra mig iordning snart så jag kommer fram i dit. Annars måste jag även ta en sväng till bibblan och förhoppningsvis så finns det nått solarie som är ledigt så jag kan lägga mig och sola en stund. Så nu vet ni hur dom närmaste timmarna i mitt liv ser ut, ha det;)

Älskar er /
           /MissDynamite                                


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas allt är bra med dig! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas snart.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-03 @ 10:15:26
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0