Massa tankar gör en riktigt förvirrad...

Sitter just nu och slösurfar på nätet, vet itne riktigt vad jag letar efter men antagligen vet jag när jag väl hittar det. Annars har det inte hänt så värst mycket sen sisst. Har vart på Willys med mamma och köpt en massa godis, coca-cola, Ben o Jerrys och såklart Sofis mode. Nu uppfyller jag med andra ord alla kraven som en riktig sjukling. Neh, fan har faktiskt ångest borde egentligen vara i skolan nu. Mår jag bättre lite senare så kanske jag orkar mig ner till bibblan, borde låna boken som ska vara utläst nästa fredag om jag inte mins fel.

Vad gäller det där viktiga samtalet som jag skulle ringa kan jag säga att det gick bra. Fast nu är jag ännu mer förvirrad, och de knas. Jag brukar ju inte låta mig påverkas när jag verkligen vet vad jag vill och i det här fallet är det just så men ändå funderar jag över det hon sa. Hon påpekade min ålder ett flertal gånger men sa också att om jag verkligen vill och brinner för det här så var jag så välkommen så. Så jah jag har en hel del att fundera över, ska jag eller ska jag inte? Varför funderar jag över det här ens när jag innan jag ringde det här samtalet var så himmla säker? OK, för att sammanfatta det hela:
-Något känns inte helt rätt...

Älskar er /
           /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0