Kan jag skylla på en jobbig dag???

Jag hinner ju knappt komma hem förrän jag sitter framför datorn och shoppar. Kommer ni ihåg att jag fick hem två par skor förra veckan? Jah, nu har jag hittat två par till också från Nelly.se som jag starkt fundera på att beställa hem.
Onödigt som fan jag vet men dessa är verkligen skitsnygga, är på rea och kostar därmed 100kr (precis som dom andra två)och lägg även till att jag nu har gratis frakt i 14dagar. Det är 200kr, det är ingenting men frågan är vart ska dom få plats? Kanske borde lägga ut lite saker på tradera så att jag blir av med sånt som bara ligger här och aldrig blir andvänt. Nah, har jag tid med sånt? Ska ta mig en funderare, så kanske det blir nått av det innom snart framtid iaf;)

Älskar er /
           /MissDynamite





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0