Invigning!!!

Ska snart iväg till bussen men först måste jag bara medela att det idag är invigning av mina nya gula skor:) (Få se hur länge jag pallar med dom). Men skjortan är väll det största problemet just nu, den är nog lite liten för mig nu. Så jag vet inte om jag ska ha den på eller om jag ska byta till nått annat, njah vi får se.

Karlstad idag, vet itne om jag kommer köpa någon brunkräm idag. Jag hade ju sånna problem med att hitta rätt förra gången, vilket jag hoppas att det inte kommer bli den här gången. Men men annars tar jag väll bara och kollar runt idag på olika allternativ som finns och sen när jag väl bestämt mig får jag väll beställa det på nätet. Nå, vi får väll se även här.

Nu måste jag dra...

Älskar er /
           /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0