Ingen lek...

Neh, det är det verkligen inte. Jag är sjuk riktigt sjuk, kan bara inte få in det i skallen, jag som i vanliga fall aldrig är sjuk. Tro mig så här hegig har jag inte varit på bra länge och det är inte det minsta kul. Men inget ont som inte för nått gott med sig, och det är att jag redan vid femtiden åker till Borås. Det är alltså ett par dagar tidigare än beräknat, men och andra sidan hade jag inte med i beräkningarna att jag skulle gå och bli sjuk det första jag bli.

Men iaf packat och plockat iordning har jag gjort, informerat mina lärare att jag är sjuk idag, hämtat ut skorna hos skomakaren och pantat en hel svart sopsäk med pantflaskor. Med andra ord dricker jag mycket cola, hehe. Tror jag ska ta och vila lite nu...

Älskar er / 
           /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0