För risk att somna igen...

Nåväl nu sitter jag med en PowerKing och lyssnar på musik. Balkongen är öppen och släpper in kylan men jag måste ju vakna till liv på nått sätt. Kort dag idag har bara matte och engelska och ett möte med kuratorn däremmellan, perfa ju;) Sedan måste jag hem och städa:(

Men iaf sminket jag tänkte beställa igår existerar inte längre, Dior har väll antagligen kommit ut med en ny serie vilket innebär att den gammla serien inte existerar längre, verkar inte som så iaf. Så nu innebär detta för min del att jag inte har nått smink tills jag har hittat en ny nyans som matchar min, men men.

Ska plugga lite sen också, åhh jag längtar tror jag kommit på vart jag ska hitta mitt material till arbetet som ska göras;) Hoppas bara att det funkar nu, annars är jag rätt körd.

Älskar er /
           /MissDynamite



Just MissDynamite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0