Droppen som fick bägaren att rinna över...

Droppen är att jag inte får på mig min Fonorina jacka och nej det beror inte på att den är trasig eller nått sånt utan på att den numer är för liten. PANIK!!! Åtgärder måste vidtas och att köpa en ny jacka är ingen lämplig sådan. Alltså finns det bara ett allternativ som återstår och det är att gå ner i vikt, fortare än kvikt. Att köpa en ny jacka är för det första oekonomiskt och för det andra osunt. KILONA MÅSTE BORT!!!

Ni som känner mig vet hur jag blir utan mat (vansinnig), till er andra kan jag bara vädja om att inte stå ivägen för mig... haha

Tänkte jag skulle ta och visa er vilken jacka jag pratar om, (för det är inte FjälRäven som jag köpte förra året), men eftersom att jag just nu sitter hos Semlan så kommer den upp senare ikväll eller förmidligen imorgon (beroende på när jag kommer hem)

Älskar er /
               /MissDynamite

Kommentarer
Postat av: rajkic

eehheheh bas me nasmija:)) smanji hapu

2009-09-23 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0