Doktorn hävdar att jag är helt frisk:)

Och jag hävdar att det måste vara något fel i huvet på han för hur kan jag vara frisk när jag mår dåligt? Hade jag varit frisk hade jag ju inte sökt hjälp eller hur? Jag har helt ärligt talat svårt att begripa det här men tror dom på fullt allvar att människor frivilligt går dit för att dom tycker det är kul?  

Nåväl, tänkte att jag skulle ta och skriva de där citaten nu så att det blir klart till imorgon. Jag har läst ut boken och markerat det jag tyckte verkade intressant då jag läste boken men nu så här i efterhand vet jag inte vad jag tänkte när jag läste och markerade. Så där har ett problem uppstått, men som vi alla vet är ju problem till för att lösas. Dock har jag bara en timma på mig då jag vid sjutiden tänkte gå ner till Billen. Träffade en tjej på bussen hem idag som verkar jätte trevlig så vi bestämde att vi skulle ta och ses runt sjutiden. Så nu äre brottom...

Älskar er /
           /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0