De var inte meningen...

Att laga mat är bland det tråkigaste jag vet, men istället för att tina mat ur frysen så stekte jag till lite "allt i ett" som jag sällan misslyckas med...



Kommer ni ihåg proverna som jag fick i fredags på NK?



Just nu sitter jag iaf med masken, alltså den längst till höger som det står 5min på och ser ut som nedan:)



Jag har blivit utlovad "mirakelprodukter" av expediten på NK så nu hoppas jag verkligen att de gör mirakel för jag har verkligen fått problem hy nu och värre lär det bli när vintern kommer (brukar va så iaf)...

Nu blir det till att tvätta av masken och sedan blir det poppcorn till filmen som går på 5:an:)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0