Dagens...

Jag fattar inte vad det är idag men jag har känt mig så himmla konstig, de väll inget återfall av lugninflamation hoppas jag. Äter ju pecilinkur så det borde det ju inte vara men man vet ju aldrig, den här sjukdommen kommer och går som den vill verkar det som.

Nåväl har vart i skolan idag, slutade vid tolv så Madde och jag tog en sväng på Thi. Här måste även påpekas att det INTE går bra och säga Kina för enligt Madde är det väldigt noga att man säger Thi, hehe och jag vet inte ens om det stavas så. Men iaf gott som fan var det, och dom grillade kyklingvingarna är helt gudomliga. Sedan tog vi en sväng på stan och sedan upp hit.

Boken som ska vara utläst till på fredag har jag tre kapitel kvar sen är jag klar med den. Fast nu ska jag snart ner till Billen (biljarden nedanför mig) och träffa Semlan och Björn.

Älskar er /
           /MissDynamite



Madde och jag på Thi innan idag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0