Bloggfri helg...

Var verkligen inte min mening att sluta blogga när jag just hade kommit igång så bra. Sedan kan jag heller inte påstå att jag har någon vidare bra ursäkt heller, för det har jag inte. Men och andra sidan varför ska jag ursäkta mig? Ni trodde väll att jag bloggar för eran skull så va? Jag menar visst är det kul att folk läser det man skriver men hallå seriöst jag tror inte jag kommer bli den nya BlondinBella och inte har jag det som mål heller. Däremot anser jag att bloggandet är ett skitbra sätt att bearbeta saker och ting på, dessutom har jag aldrig varit bra på att föra dagbok. Det har liksom inte varit min grej, blogga funkar dock. Ok, tänker ni vilket skitsnack, ännu en som går i BlondinBellas fotspår!!! Tro vad ni vill men då ska jag ta och informera er om att jag väldigt länge tom lååångt innan blogg och blogg.se fanns andvänt denna metod som bearbetning. För låt mig gissa att bilddagboken och liknande sajter inte kunnat undgå någon.

Nåväl, efter denna helg har jag en hel del som ska bearbetas men det får bli imorgon det för just nu är jag så himmla trött att jag funderar på att hoppa i säng ganska så omedelbart.

Älskar er /
           /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0