Åter till fredagen...

Blev ju som sagt inte långvarig i Gbg, jag hade ju lovat Marco att luncha med honom på Kina. Blev dock ingen lång luch heller då jag hade lovat min gammla flamma att ses lite senare på kvällen. Efter att ha gjort mig iordning väldigt snabbt bar det av mot Kinna där han bor. Inte för att det har varit nått känslomässigt mellan oss på bra länge men tänkte ändå att det kunde vara skoj att träffas efter så lång tid som gått sedan vi sågs sisst. Ja, och visst var det trevligt att sitta och snacka gammla minnen, kolla film och kela lite. Han har ju världens kelsjukaste lille vove och just den hundrasen är jag ju störtförälskad i, så nog var det mysigt alltid. Eftersom att jag kom dit ganska sent blev jag ju kvar där över natten och åkte alltså hem tidigt igårmorse. Packade och åkte hem hit till Kristinehamn, kom fram sent igårkväll vilket var väldigt skönt. Annars hade jag ju fått sitta på tåget i flera timmar idag istället, och det hade jag ju inte orkat. Nå väl nu ska jag sova en lite en stund...

Älskar er /
           /MissDynamite



Myspys framför tv:n



Världens sötaste Hera;)



Sen på kvällspromenaden blev jag nerdragen i diket... Vad ska jag säga, JAG ÄR VAN:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0