090924

God morgon

Har just fått i mig frukosten som jag i vanliga fall inte brukar äta, men jag vart riktigt sugen idag. Har inte gjort mig iordning ännu men snart så, måste ju till skolan. Personligen tycker jag att det är himmla onödigt med tanken på att jag bara ska vara där i en timma, men ändå. I övrigt har jag en hel del att göra idag, måste ringa en massa samtal och så måste jag tvätta. Hade ju egentligen tänkt gå på dansenkursen som en kille på skolan anordnar men jag tror inte jag hinner det kom jag på nu med tanken på tvätten, sen måste jag få tummen ur och plugga lite också. Men nu ska jag göra mig iordnin och sen till skolan:)

Älskar er /
           /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0