Vilken seeeg dag det har varit...

När jag kom hem från skolan dekade jag bokstavligen... Och jag vet inte vaknade väll för ett tag sedan så nu är ju frågan vd jag ska göra resten av natten. Tror det blir till att plugga för det var ju det jag skulle ha gjort idag om jag inte hade sovit bort hela dagen vill säga. Tänkte ta och gå ut och gå en sväng med Litta okså så vi kommer ut och rör på oss lite. Fast egentligen är det ju framför allt jag som inte rör på mig, sitter ju bara vid datorn dagarna ut. Men men skola imorgon...

Älskar er /
           /MissDynamite



Så här såg jag ut idag...

Lång kofta- MQ, stickad polo/cardigan- Fornarina, leggings och knästrumpor från ett okänt ställe.
Super mysig outfit enligt mig själv... I skolan hade jag en ljus skun jacka och mc kängor till... PERFEKT!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0