Uhh...

Vad skönt det är att få skriva av sig lite, rena terapin ju. Nu ska jag ta och organisera upp mitt liv!!!
Under dom här två veckerna som jag inte bloggat på har jag till stor del tillbringat med nosen nerborrad i mina böcker. Visst har jag varit ute lite också och gjort annat men när jag vart hemma gjorde jag inte mycket annat, möjligen laga mat och diska då. Därför behöver det bokstavligen städas här och organiseras så att det blir någon ordning på sakerna här, får ju panik av oredan. Dessutom är semenariet på fredag, högskoleprovet på lördag och sedan åker jag till Borås igen alltå är det ännu viktigare att det hela blir återstält så snart som möjligt. Vill liksom har tillbaka mitt liv, för tro mig det känns inte som att man lever när man sitter och skriver och skriver och det känns som att man aldrig ska bli klar. Men nu så är det ju klart, ska bara börja leva också;)

Annars vet jag inte riktigt vad som hender i veckan... Borde kanske kolla med mina vänner ifall dom fortfarande kommer ihåg mig...haha Men nu tar jag jag dag för dag, så jag får återhämta mig lite... 

Älskar er /
           /MissDynamite



The one and only... JUST ME;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0