Snart så...

Åker jag till borås. Åhh, jävlar vad skönt det ska bli att få komma brt lite. Har lite brottom nu dock, ska ta in cykeln i förådet innan jag åker tänkte jag. Jah, så den slipper stå ute, man vet ju aldrig vad det är för huliganer här som springer om nätterna. Jävligt trött är jag också så mer uppdatering kommer under dagen beroende på hur länge bateriet till datorn håller i sig.

Lovade ju bilder från helgen också men jag fick dom se sent igår så tyvärr orkade jag inte ladda upp dom igår och dessutom fick jag bara några stycken. Men jag lovar att dom kommer upp senare under dagen dom också. Nu ska jag kila.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0