Resan hem var fruktansvär...

Fy fan vad fruktansvärt illamående jag blev när X2000 hade lämnat Kristinehamn. Troligtvis berrode illamåendet på att det gick så fort men det hörr konstigt nog i sig änstan hela vägen till Borås. Näe, uhh det var en riktigt hemst resa igår, därför jag inte bloggade heller.

Hur som hälst när jag kom fram till Borås mötte Marco upp mig, i tog en fika på Viskan och sen åkte båda åt var sitt håll. Kan ni fatta hur underbart skönt det var att äntligen komma fram efter en resa på ett X antal timmar...hehe

Senare idag ska jag ta och köra in min mamma till doktorn och sedan ska jag ta en sväng om på stan. Troligtvis blir det ingen shopping alls idag, eftersom att jag har det på känn. Men att ta en sväng om i affärerna är ju alltid kul. Och det bästa av allt, jag känner till Borås som min innerficka, dvs jag vet exakt vart man ska gå lite beroende på va man är ute efter. Sån koll har jag tex inte i Karlstad, men men snart kommer bilderna från i helgen...

Älskar er /
             /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0