Fredags nöje;)

Skrev ju igår att jag var och shoppade i fredags och att jag blev jävligt besviken på mig själv då jag inte fick på mig nått, och det jag fick på mig satt för jävligt på. Alla ni som går i märkeskläder vet ju att märkeskläder bara görs upp till en viss storlek och växer man ur den får man helt enkelt köpa något annat i någon annan butik. Disskriminering är vad det är men det är så det ligger till iaf. 

Fast jag ger mig inte några extra kilon ska inte få mig och ändra på min klässtil därför är det hårdbantning för tillfället som gäller. Ska faktiskt ut och röra på mig nu till och med vilket ju är ganska ovanligt för min del men men något måste man ju offta för att ligga på topp. Men iaf det jag försöker komma fram till är att jag trotts allt fick med mig två plagg hem...

Älskar er /
           /MissDynamite



En supersöt farfars tröja från FredPerry... OCH...


Ett linne från Svea...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0