Jag ska inte klaga...

I måndags kom jag efter att ex antal timmar fram till Borås där jag tog en fika med Marco, därefter åkte jag hem till päronen.

På tisdagen var jag och mamma i stan för lite shopping men det blev ingen shopping för min del eftersom att jag inte hittade nått jag ville ha. Men det tog ändå hela dagen då vi va hemma ganska sent.

Däremot blev de lite shopping på onsdagen då jag köpte lite kläder inget märkvärdigt dock. Bar en stickad kofta, skarf och ett linne. På kvällen åkte jag till Marco där jag sov över ör att tidigt på torsdag morgon åka till Ullared. Köpte dock inget märkvärdigt, tyckte liksom inte att det fanns något specielt. Så inte blev vi särskilt långvariga då vi tom hann med en lunsch i Borås.

Klockan fyra var jag hemma, sov någon timma för att sedan åka iväg till Gnosjö och träffa Diana.

Fredagen var lugn, träffa Sara gjorde jag...
Lördag dvs ikväll blir det också lugnt... Borde läsa "Mitt förnamn är Ronny" men vi får väll se hur de tblir med den saken. Finns ju en massa filmer på tv:n idag så ja vi får som sagt se.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0