Jag är värde de, jag svär bre;)

Efter lite drygt två veckors isolering är jag nu tillbaka med mer tid till att blogga än någonsin. Orsaken till två veckors isolerin har vart mina studier dvs ett arbete som lämnades in redan i torsdags. Med andra ord hade jag egentligen kunnat blogga redan då, men jag behövde lite ledig, jag är ju värd det;)

Fast vänta lite!!!

Tro inte att det inte händer saker kring mig bara fr att jag sitter och pluggar, det är ju trotts allt MissDynamite vi snackar om;) Naturligtvis kan jag ju inte gå två vecker tillbaka och ta allt i detalj så jag börjar med torsdagen;)

Som ni ju vet förespråkar jag plastikoperationer, jag älskar plastik kirurgi och mitt mottot är Plastic- Fantastic;) Så förra året gjorde jag ett ingrepp till förbättring och visst har det blivit riktigt bra utåt sett men jag har fått problem, STORA problem. Jag kan inte andas eller jag har iaf STORA problem med andningen. Därför var jag i Trollhättan på återkontroll där han i princip sa att jag får leva med det och då måste ni ju förstå att jag tände till... hehe Så vi får väll se hur det blir men jag tänker inte ge mig om jag så ska bli tvungen till och stämma ArtClinik i Göteborg;)... hehe fast de klart lite kul om man skulle behöva gå så långt.

Nåja, stora planer det där. Åkte iaf hem till mina föräldrar efter det och sen till Mr H. Va där i ett par timmar och sen åkte jag hem till päronen igen.

På lördagen blev det lite shopping. Vill ju ha massa nya kläder men tyvärr är det ju så att jag kraftigt gått upp i vikti de här två veckerna vilket innebar att allt jag provade var för litet eller satt för jävligt på fastän att jag provade kläder i två storlekar större än vad jag brukar ha, dvs att det är slut med MÄRKESKLÄDER för min del fram tills jag gått ner i vikt iaf. Så fram tills kilona är borta får jag helt enkelt gå naken eller köpa nå billiga leggings eller nått så det inte sitter åt överallt.

Men nog om min övervikt nu det har ju varit helg också;)

Uppdaterar snart om helgens händelser;)

Älskar er /
           /MissDynamite


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0