I´m so lonely!!!

Fan vad tajt med tid det var i fredags, knappt så jag hann klart med opponeringen. Men det gick bra ändå fast det var nog lite synd om tjejen som jag opponera på... Moahahah jag är ju så elak

På kvällen blev det Billen för mig och Madde... Spela biljard gJorde vi och kan ni tänka er att jag förlora alla tre omgångar, de väll typiskt. Dansgolvet hade don öppnat också så det var en riktigt trevlig kväll får jag väll säga, fastän att det inte var lika kul igår morse när vi båda skulle upp och göra Högskoleprovet 08.20. Fast det gick nog bra ändå, tror jag. Va verkligen skit sega båda jag och Madde när provet var slut men efter en timmas vila blev det trotts allt en lyckad utgång senare på kvällen.

Men gud vad folk det var ute igår, det gick ju knappt och röra sig samtidigt som det var hur varmt som hälst och jag dansa som en idiot i vanlig ordning. Folk glodde i vanlig ordning och vissa ville dansa med mig, men NEJ när jag gör min grej vill jag inte ha någon i vägen, TACK!!! 

Kort och gott var kvällen riktigt lyckad för alla tre (Ivana var också med) fastän att min frill inte höll och jag gick runt med en wetlook helt ovetandes om det hela kvällen, haha. För att inte tala om hur hela kroppen värkte när jag väl hade lagt mig i sängen, AjAj!

Nu är jag helt ensam eftersom att Madde åkte hem för ett par timmar sedan men det gör inte mig nått för jag är så trött så jag kommer bara sova idag tror jag. Skulle egentligen suttit på tåget till Borås idag men det blev inte riktigt så. Så nu blire sängen och bilder från igår och på wetlooken kommer antagligen senare beroende på när Madde skickar dom till mig.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0