Höstfest?

Nae jag har inte tid, har annat för mig men annars är det höst fest på skolan idag. Och imorgon är det middag på universitetet med klassen, dock har jag inte tid med det heller, tyvärr. Idag måste jag plugga och få klart opponeringen eftersom att den ska framföras imorgon. Och imorgon ska jag kanske till Veronica en sväng för att sedan åka hem och vila för på lördag är det högskoleprov, vilket är jobbigt i sig eftersom att det dels blir en lång dag och dels så är det ju svårt. Fast nu tar vi ett steg i taget dvs gör klart inför morgondagen. Tror nog jag kommer bli sittandes med det halva natten mist eftersom att jag knapt börjat med det. Jag har ju läst igenom arbetet flera gånger men jag får inte riktigt grepp om hur människan tänkt, hela arbetet är allmänt rörigt utan verken käller eller rubriker för att inte tala om underrubriker. Ahh, kepigt är det iaf och specielt efter ett glas vin som jag nyligen fått i mig... men men

Älskar er /
           /MissDynamite

Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

sv; hhih! :D



Hur va din Fredagkväll? :)

2009-10-25 @ 02:42:37
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0