Följer inga råd, jag är självlärd;)

Efter en veckas uppehåll är jag nu tillbaka i blogg världen, och vem vet det kanske håller i sig ett tag nu. Har ingen vidare insperation, pluggar ju bara som en annan jävla idiot. Men det här ska gå, jag ska klara det om det nu är det sissta jag gör här i livet. Brukar fixa det jag gett mig fan på, så vad kan gå fel den här gången? Tappa motivationen? Knappast iaf inte om man lever efter mina motton dvs att regler är till för att brytas och hinder överstigas.

Sitter i skolan just nu och väntar på att pysseltimman ska börja, sen ska jag hem och plugga. Blir till att skriva och leta infomation i ämnet, borde läsa också så med andra ord behöver jag organisation. Och jag som hatar organisation, jag vill ju leva i nuet inte ångra mig sen och det går ju inte om amn ska organisera upp allting här i livet.

Fick ett impulsiv tanke härom dagen dock kom logiken ifatt mig så det blev inget av min  tilltänkta impulsiva handling. Hade tänkt ta mitt pick och pack och dra, sticka helt enkelt, men så hann logiken som sagt ikap:( Njah en annan gång kanske, snart är det ju lov med så vem vet, kanske;)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: emelie

vart hade du tänkt att dra då?

2009-10-05 @ 22:57:17
URL: http://emelieba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0