Eftersom att jag är värd det...

Så blev det lite shopping ändå i fredags, inte mycket dock bara en tröja och ett linne som jag lovar att visa imorgon. Får inte till någon bra bild just nu så därför tar vi det imorgon.

Lovar att jag också ska visa upp presenterna som jag fick av Diana i fredags. Jag fylde ju inte år men hon ville ge mig presenter ändå, åhh jag blev så glad allt är så himla fint... Tack gumman:)

Jag åkte ju tillbaka till Kristinehamn i fredags med Diana som sedan flera månader tillbaka hade planerat att komma och hälsa på mig just i helgen som varit. Det var ju visserligen fredag så visst fanns det funderingar på att dra ut, åtminstone till Billen och ta en cider. Men efter fyra timmars bilfärd upp hit och två timmars uppehåll på A6 center i Jönköping bestämde vi oss för att skita it och stanna hemma istället.

Dessto roligare blev det i lördags då vi åkte in till Karlstad och slog klackarna i taket med Veronica och Sofia, riktigt kul;) Synd bara att Madde bangade i sissta secund, men du får faktiskt skylla dig själv gummz;P hehe föresten appropå det där med klackarna i taket, det var ju bara jag som hade klackar på mig. Åhh, jävlar vad vi dansade sissta timman var som att gå på glas och hur fan jag tog mig till bilen är en gåta för jag vägrade förnedra mig genom att ta av mig skorna och gå barfota till bilen. Är det så illa att man går barfota ut från krogen så ska man helt enkelt inte ha klackar nästa gång, för då kan man inte gå i dom. Därför plågar jag mig helldre ändå fram med klackarna än och tar av mig dom mitt ute på gatan.

Tror inte vi var hemma förrän halv fem faktiskt, åh gissa vilken överaskning vi fick? Spisen hade råkat gå på och var naturligtvis på under hela tiden vi vart borta vilket kunde ha inneburit att hela lägenheten hade brunnit ner. Dock hade vi tur, inte mycket blev förstört. Bara dekorationen som stod på spisen och kexen bredvid spisen...PUHHH!!!

Sen igår SÖNDAG, steg jag upp redan vid nio och gjorde frukost vilket gjorde Diana både glad och överaskad:) Det var med andra ord mer uppskattat än att äta frukost ute på Cafe Paus som vi gjorde i lördags, vilket också glädjer mig. Sen dröjde det inte länge förrän jag blev ensam igen och Diana begav sig hem till Gnosjö/Småland igen:(

Men jag hann knappt vila förrän Madde kom, hon fylde ju 24år i fredags så jag hade köpt en present till henne redan i torsdags som hon skulle ha fått på lördagen. Men hon blev så glad för sin hjärtformade porrpiska ändå, tyckte det var en klockren present till henne...HAHAHA

Älskar er /
            /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0