Åhh, vad jag längtar hem just nu...

Jag vet att jag som person kan uppfattas som allmänt flummig men tro mig jag älskar det... Jag älskar mitt liv, hade det vart bättre hade det varit illa;)  Ni läsare har säkert fått intrycket av att jag inte håller vad jag lovar och kanske är jag just en sån person, vem vet. Fast just idag längtar jag bara hem (Är i skolan nu) så jag kan visa upp mina fina presenter som jag fått av Diana + det jag köpte i fredags. 

Annars kan jag väll inte påstå att jag tycker att engelska är det roligaste jag vet, specielt inte med tanken på att jag valt att läsa med en nybörjar grupp som beffinner sig på en nivå där man lär sig "My name is"... BLÄÄÄÄ VAD TRÅKIGT!!!  

Puhh, en hel halv kvar till jag börjar... Ännu mer tråk!!!
Nåja, hörs sen;)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0