Vissa dagar orkar man bara inte…

Och idag var en sån dag, jag orkade helt enkelt inte gå till skolan så jag stannade hemma. Antagligen missade jag väll inte särskilt mycket med tanken på att det aldrig händer nått på skolan. Ah, förutom lite skvaller som jag fått höra av Madde men skvaller är inte riktigt min grej. Jag tror man måste brys sig aningen mer för att det ska bli intressant och det känner jag att det har jag verken tid eller lust med så därför intresserar det mig inte så värst mycket heller.

Nåväl var inte skvaller jag skulle tala om egentligen utan göra en uppdatering.

Så idag har jag vart i Karlstad med Madde, letade efter en party outfit till på fredag men jag hittade tyvärr ingenting. Jävla skit stad säger jag bara, jag är så jävla trött på både K-hamn och Karlstad att jag skulle kunna spy galla över det. Neh, fy fan visserligen är det låååångt kvar till jag är färdigutbildad men så fort jag blir det flyttar jag för gott helt klart.

Nej, nu kom jag av mig igen. Va absolut inte detta jag skulle skriva om.

Men som sagt vi har vart i Karlstad och shoppat fast verken jag eller Madde köpte nått. Visste låter det knas, jag vet men så ligger det iaf till. Eller ok jag fick med mig ett puder och en hårfärg hem men det kallar inte jag shopping. FyFan vad förbannad jag är, varför ska jag alltid ha så svårt för att hitta vad jag vill ha?
Är det någon mer som har samma problem som jag så hör av er gärna så jag inte behöver känna mig allt för ensam om detta här:(

Älskar er /
             /MissDynamite



Blonderingsfärg och löspuder... Inte fan kallas det för shopping iaf!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0