Utebliven utgång...

Det blir med andra ord ingen utgång ikväll som det var planerat från första början, och tur är väll det får jag väll tillägga. Regnet det bara öser ner och allmänt kallt är det också. Nej, det kommer fler helgen och utgångar men inte när det är sånt här väder. Då sitter jag hellre hemma och myser med mig själv framför tv:n eller någon film. Dessutom finns det en hel del annat att göra också som tex att rensa ut gararoben på allt som är förlitet. Naturligtvis behöver det ju inte slängas då det går att sälja på tradera eller läggas undan till man kommer i plaggen det är frågan om. Nåväl, nu ska jag bli kvitt min utväxt iaf... Jag ska med andra ord färga håret.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0