Tänk vad livet är underbart ibland... NOT!!!

Tänka nu har jag fått ryggont nu med, underbart eller inte. Annars har jag vart upptagen med att fixa och dona hela dagen, inte pluggat alls. Jag är långt ifrån klar men det går ju framåt. Har fixat och strykit kläder också och kommit på mig själv med att ha jävligt tråkiga kläder. Borde kanske köpa nytt men de inte så kul när man inte får på sig nått. Har ju gått upp så mycket i vikt så de inte är klokt, dessutom har jag tappat stilkänslan tottalt men det beror ju på vikten så klart för känsla för stil har jag men inte när det gäller att klä mig själv just nu, tyvärr.

Neh nu ska jag fortsätta fixa och dona här hemma. Vad ska ni göra ikväll?

Äldskar er /
              /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0