Skolans värstingar...

Fick nyligen syn på ett foto på klass 7F, dvs klassen jag gick i för mååånga år sedan. Vi var nog att lärarnas skräck på den tiden men jävlar vad roligt vi hade. Var Sara (som jag fortfarande har kontakt med) som hade satt ut bilden på facebook, och tack vare henne har jag nu fått kontakt med Sanne. Sanne har jag visserligen tappat kontakten med helt på senare år men jag har känt henne mycket längre än Sara och vart mycket mer nära vän med henne. Men men tiderna förändras... Kul att höra ifrån henne iaf:)

Hoppas på en återträff någon gång i framtiden;)

Älskar er /
             /MissDynamite



Ser ni bruden med vita byxer, rosa linne, hår och buffalo skor?
Tro det eller ej men det är jag... 7F gick vi alla i;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0