Regnet det öser ner...

Men iadg är jag allt i skolan ändå. Har just haft matte och om en liten stund är det skolråd, därefter har jag engelskan som jag bara sitter av i vanlig ordning. Fast egentligen vill jag bara hem till min säng och sova, det regnar ju liksom. Måste i övrig hem och lysna igenom den där boken som ska vara utläst till på fredag, har ju inte börjat på den än men låt mig gissa att det går fort eftersom att boken endast består av 100 sidor.

Idag är det exakt tre vecker och två dagar kvar till jag åker till Borås. Känns som en evighet tills dess men jag ska stå ut fastän att jag längtar hem till päronen. Såg min kisse i cam igår, åhh jag saknar han så, min lilla pisse misse som e så sötis.

Nu börjar skolrådet snart, dags och gå ner...

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0