Regner det öser ner...

Så behöver jag säga mer? Vädret är piss och jag är inte i skolan. Gick inte till skolan idag för jag har ont, men och andra sidan fick jag ett sms från Madde nyligen där det står att alla lärare vi skulle ha haft idag har insjuknat i divere sjukdomar. Synd för dom säger jag och är samtidigt glad över att jag inte får någon frånvaro;) För som sagt närvaron är A och O i den här kursen som jag läser nu.

Annars har jag vankat runt här hemma hela förmiddagen utan att ha kunnat sova eller gjort nått annat vettigt, känns piss men så fort jag lägger mig ner så börjar värkarna igen:( Snacka om surt, hoppas jag har lite mer ork senare så jag får nått vettigt gjort idag. 

Älskar er /
             /MissDynamite
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0