NEEEJ!!!

Bloggen är inte nerlagd, jag har bara ett liv vid sidan av... heheh
Neh, förlåt jag driver, pugget tar upp all min lediga tid så NEJ jag har inget liv. Annars är det ju fredag och jag skulle varit med Veronica ikväll och kollat film men det sket sig för idag mår jag skit.

Kollar debatt nu och slappar framför tv:n med poppcorn till ändå känner jag mig fruktansvärt rastlös. Men låt mig anta att orsaken är att jag inte har nått plugg jag MÅSTE göra. Hela veckan har jag pluggat som en idiot för att hinna klart med uppgiften till idag och så får vi reda på att läraren är sjuk när vi väl är där. Surt? Ja, men vad ska man göra. Jag och Madde gick runt i Karlstad och käkade på Peking som vi alltid gör sen åkte jag hem, för då mådde jag verkligen skit. Nu mår jag bättre och har en massa jag borde göra men hur det blir med det vet jag inte...

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0