MysPys:)

Lördagen har varit hur mysig som hälst, och nu sitter jag och ser på Beck. Och så kommer kvällen att fortsätta för min del, alltså framför tv:n. Jag är hur trött som hälst eftersom att jag vaknade redan vid nio tiden imorse och jag har inte sovit mer under dagen heller. Veronica har ju vart här så jag har haft fullt upp med annat om man säger så. Så som mys framför tv:n men pizza tex, vi hann ju även med en timma på biljarden:) Tre omgångar hann vi med på den timman och naturligtvis förlorade jag alla tre omgångar. Men ähh jag skyller på belysningen, köna, biljardbordet eller nått annat lämpligt:) 

Nu ska jag fortsätta kolla på Beck och mitt cola drickande:)

Älskar er /
             /MissDynamite



Veronica utslagen i soffan efter sin kebbabtaldrik...



Och medan hon åt Kebbabtaldrik åt jag världens godaste pannpizza:) En Las Angeles från Pizza House:) Hmm


Kommentarer
Postat av: Samantha

ÅÅÅH, pizza... får bli det imorgon!

2009-11-29 @ 21:16:28
URL: http://samanthaisgoldy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0