Lugna puckar...

Bara lördag idag visserligen men det har varit oerhört lungt denna helg. Igår var jag tex på universitetet och sen gick jag runt lite på stan. Helt värdelöst var det dock med tanken på att jag hittade kläder jag ville ha och som jag med glädje hade köpt också om jag bara hade fått på mig dom vill säga. Åt även på resturangen som jag och Madde åt på förra fredagen, skit gott ju:)

Idag har det som sagt vart lungt, har hunnit med att tvätta, seeeega och slöa och även se filmen men som hatar kvinnor. Annars har jag även hunnit med att tillverka ett skitfint armband som jag fulkomligt förälskat mig i just nu. Så för er som undrat vad det blivit av mitt intresse för smyckestillverkning kan jag säga att det är på intåg igen. Dels så har jag ju väldigt begränsat med tid just nu men sen ligger det mycket i att jag förut vart så pass ivrig med tillverkningen att många av den färdiga produkterna inte ens blev snygga och därmed inte använda. Därför kör jag numer på känn, dvs ploppar det upp en bra ide ser jag till att förverkliga den. Sen om det tar lång tid mellan att ideerna ploppar upp gör inte det så mycket för huvudsaken är ju att det blir snyggt och att det används det som tillverkats.

Nu mina kära är det snart helt klart läggdags för mig, så bilden på arbandet kommer imorgon.

Älskar er /
             /MissDynamite



Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0