Komversations problem...

HAr suttit av en hel förmiddag i skolan utan att ha gjort nåptt vettigt överhuvudtaget. Lite tjafs med läraren blev det dock...

- Ja, men gör nått vettigt då...

-Ja, men som vad? Jag kan väll inte hjälpa att jag är så himla bra att jag redan är klar med allt. 

Sten titta misstänksamt på mig...

-Ja, men matten kan jag väll ta fram då, om du kan hjälpa mig med ett tal för jag har fastnat...

-Nä, jag kan ingen matte...

Nehe, tänkte jag och fortsatte och göra ingenting i över en och en halv timma...
Nu ska jag snart ha matte med min riktiga mattelärare som förhoppningsvis kan hjälpa mig med talet som jag fastnat på.

Älskar er /
             /MissDynamite 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0